Stačí nasadit 10 cyklistů a sledovat, jak si v závodě povedouPostav si svůj tým na závody Grand Tour (Giro, TdF, Vuelta) a vyhraj zajímavé ceny...
Profipeloton Facebook Page Profipeloton Twitter Page Profipeloton Instagram Page


KALAS Sportswear představuje nové logo

Společnost KALAS Sportswear dnes odhalila tvář své nové identity, která zahrnuje logo, slogan, typ písma a barvu. Tento nový styl upevňuje pozici značky KALAS jakožto moderní funkční značky pro cyklistické oblečení, která klade důraz na kvalitu a inovace svých produktů.

15.08.2019 / 6:17

Nové logo KALAS Sportswear

 

Původní logo Kalas bylo registrováno v květnu 1996 a je chráněno obchodní známkou ve více než 20 zemích světa. Od té doby se toto logo objevilo na více než 4 milionech výrobcích. I když bylo toto logo díky své autenticitě velice oblíbené, v moderní digitální době se stalo nepraktické. Chyběl jasně rozpoznatelný symbol a původní logo bylo špatně čitelné online, když bylo použito jako avatar nebo ikona.

Výkonný ředitel společnosti KALAS Josef Filip uvedl:

"Toto je významný moment v historii naší značky, jelikož jsme doteď používali jedno a to samé logo. Po 23 letech jsme na něj všichni zvyklí a v naší firmě panuje pocit, jako bychom se loučili se starým dobrým kamarádem. Je to tedy opravdu veliká změna, ale máme z nového loga ohromnou radost a pevně věříme, že nás odliší od ostatních značek na trhu.“

Nové logo KALAS Sportswear

 

Obchodní ředitel KALAS Jakub Věncek si přál, aby vznikla moderní a všestranná identita, která odráží ambice značky KALAS.

"Jedna věc, na kterou jsme se soustředili, byl vývoj osobitého symbolu, který by dobře fungoval jako ikona či avatar napříč sociálními sítěmi. Nový symbol „K“ je na první pohled velice odlišný a časem bude snadno rozpoznatelný jako značka Kalas. Nové logo je ovšem jen jedna část našeho příběhu. Při tvorbě nového loga jsme také vybrali nový typ písma pro texty, které ladí s novým logem a typ písma pro nadpisy, který je velice unikátní. Tradiční červená byla upravena na více zářivou červeno-oranžovou barvu.”

Nový slogan „Ride on. Stand out.“ (Jeď dál. Buď originální.) komunikuje pozici značky KALAS jako technicky zaměřené značky cílené na profesionální a amatérské cyklisty, zároveň však také jako značku, která se specializuje na výrobu cyklistického oblečení s vlastním designem. Společnost KALAS dává týmům, klubům, firmám i jednotlivcům šanci dát své fantazii volný průběh a ztělesnit své nadšení do vlastního unikátního designu skrze profesionální a kvalitní výrobky vyzkoušené a testované světovými cyklistickými šampióny.

Zdroj fotografie: www.kalas.cz/logo